گربه نامه!

تاريخ : 15 اسفند 1391برچسب:, | 13:50 | نویسنده : admin

تهران یک شهر خاص است! یک شهر خاص با گربه های خاص! این را می شود در همان نگاه اول فهمید! اینجا گربه ها شخصیت دارند! انگار اندازه آدمها می فهمند و یا شاید کمی هم بیشتر! گربه های اینجا جلسات منظم دارند! نظمشان از آن جنس نظم های آدمها نیست که الگو داشته باشد و با همان الگو بتوانی جلسه بعدیشان را حدس بزنی! گربه های اینجا لابی های خودشان را دارند. می توانند یک قربانی مظلوم گیر بیاورند و نیمکتش را محاصره کنند! حواسشان هست همان قدر از هوش مستترشان را برای آدمهای احمق عرضه کنند که آدمها نترسند! این جانوران تقسیم کار می کنند! به موقع لوس می شوند و به موقع وحشی! حتی حواسشان به طرز راه رفتن و طرز نشستنشان هست.

گربه های اینجا آدم را روانکاوی می کنند! اگر به خاطر یک جهش و حضور نامانوس از گربه ای بترسی، طرز رفتارش با تو خیلی متفاوت تر از زمانی است که با اعتماد به نفس از کنارش رد می شوی! اصلا از فاصله ده متری می توانند حدس بزنند که تو می خواهی یک لگد به زیر شکمش بزنی یا اینکه نوازشش کنی!

بعضی وقتها جوری بالا و پایینت را برانداز می کنند که انگار همه گندکاری های گذشته ات را می دانند! بعد ممکن است سرش را تکان دهد و برود! و تو می مانی و این توهم که این گربه دو وجبی هم قضیه را فهمید!!!

پ.ن. و این پست به مناسبت نه سالگی وبلاگ است!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: